MinikLokumm Bebeğim 5,5 aylık şuan 1 numara son kutu mamasını açtım, eşim toplu aldığı için 2 numara aldı tam 6 aylık olmadan 2 numara kullansam bişey olur mu?
bebetom08 MinikLokumm bizimde 5 buçuk aylıkken bitmişti ve tekrar 1 numara almak istemedim 2 numaraya geçtik bi sıkıntı yaşamadık aynı devam..tek sıkıntı 2 numara erimiyor sinir oluyorum 1 no ne güzel 2 karıştırmaya eriyordu için de ne varsa artık erimiyor
MinikLokumm bebetom08 Teşekkür ederim canım hangi mama ben sma kullanıyorum her mama da oluyor mu acaba
bebetom08 MinikLokumm Bizimde SMA OPTİPRO 2 numarası..dibinde pütür kalıyor sinir oluyorum..Birde 250 ml lik biberona geçtiğimiz için içini kaşıkla karıştıramıyorum