Pikapikapikacuuu büyük ihtimalle kaşınıyordur o yüzden yoluyodur saçlarını benimkide konak geçtikten sonra yapmayı bıraktı, huzursuzlukta yapar kaşındıkça. Zeytinyağına biraz karbonat ekle yarım saat beklet sonra ince tarakla bastırmadan yavaş yavaş tara hepsi havaya kalkıyor taramazsan bi faydası yok 3-4 kez yaptım sonra geçti hemde baya fazlaydı bizim tepesi komple konaktı bunuda doktorum önermişti bu arada geçmezse mustelanın konak şampuanını kullan dedi ama gerek kalmadı