girl_mother Arkadaşlar yardım edin nasıl çözecem bu durumu 3aydir aynı biberonu kullanıyordu şimdi resmen istemiyor mamayi da istemiyor nasıl düzelecek bu durum ya 🤷🏻♀️
Tunatoskam Aynını yaşadık demek ki beni emmek istiyor diye düşündüm mamayı kendi bıraktı. Kilo alımı az ama zaten ek gıdaya geçeceğiz diye zorlamıyorum. Emzik de almiyor ellerini emiyor. Mamayı kaşıkla da yemiyor.
Tunatoskam girl_mother 4 aylik olacak 1 aydır formül mama içmiyor. Uykusu idare eder formül mama alırken guzel uyuyordu. Kendisi almadı çok ısrar ettim agladi icmedi
Tunatoskam girl_mother aminn cumlemizin evladiyla.meme emiyor ama doymuyor sanki agliyor sürekli ve kilo da almiyor