Melek3535 Kızlar bildiğiniz memnun kaldığınız güzel yer varmı Birde hangi lazer daha iyi olur buz mu normal mi pek bir bilgim yok
BuzluKahve Melek3535 Ben Novar’a gidiyorum. En gelişmiş aletler onlarda ve klinik doktor var her daim.
mrszng03 Melek3535 ekol hastanesini düşünebilirsiniz seans ücreti 200 tl demişti alexendra kullanıyorlarmış ben o yöntemden baya memnun kalmıştım geldiğim şehirden ve hastane ortamı en uygun ortam bu konuda
Melegim1tane BuzluKahve merhaba hangi polikliniğine gittiniz acaba ?acı olayı nasıl anlatırmsnız rica etsem bende gitmeyi düşünüyorum da jiletle mi alınıp gidiliyor birde randevu alınca çok bekleniyormu
BuzluKahve Melek3535 Seans ücreti bölgeye göre değişiyor. Benim artık bitti satılır yılda sadece iki kez gidiyorum. Bacak, genital, kol altı ve kol için 600 lira verdim geçen hafta.