Buglemimur2715 Kızlar kızım 4 aylık hemen hemen ve parmak emiyo emzik alıştı fakat parmak emmeyi bırakmıyo yardımcı olun plss
HamzaSiracveBen Buglemimur2715 biz 7 aylık olduk 3 aydan berı emıyor emzıkte alıyo ama elden ve parmak emmekgen vazgcmıyor
Defnesuram Buglemimur2715 benimki 6 aylık oldu arada emziğini vermediğim zamanlar parmağını emiyor bende dokunmuyorum çok tatlı oluyor 🥰
Minikprensannesi Buglemimur2715 o da bişey mi benım oglum tüm parmaklarını emerdi elini agzına sokucam diye ugrasırdı sonra geçti üstüne düşme geçiyor sadece bi süreç o
Buseatmaca Aç olduğu zaman arayış içinde olduğundan dolayı emer diye okumuştum bi yerde arada benim bebeğim de emiyor
Buglemimur2715 Buseatmaca açlıkla alakalı değil. Çünkü kilosunu her ay çok çok fazla aliyo. Büyük kizimda emiyo 2 yaşında 😂
Minikprensannesi Defnesuram dikkatını başka yone cekın dış kaşıyıcı falan verın onu emsin alışkanlık yapabılıyor çünkü ayı büyük eşimin ablasının ıkı cocuguda parmagını emiyor biri ilk okula gidiyo biri 2 yaşında doktor askere gidene kadar yolu var demiş ama parmaklar zarar görüyo o yüZden çok emmesine iZin vermeyin 😌
Defnesuram Minikprensannesi aaaa ilk kez duyuyorum arada emziğini vermediğimde yapıyor zaten sıkça yapmıyor ama dikkat edim bende ozaman
Edaela Benim kardeşim liseye kadar parmak emdi zarar gormedi parmakla sıkıntı yok.. şimdi ikizlerim var bir tanesi parmak emiyo sıkıntı olacağını sanmıyorum kardeşime olmadı
smsmzyc Buglemimur2715 6 aylık olacağız hala deli gibi yumruklarla beraber emiyor açlıkla ilgisi yok 🥰
Edaela Buglemimur2715 hicbirsey yok gayet iyi hiçbir sorun olmadı oyüzden bende kendi çocuğumu engellemiyirum 3 aylik tam beri parmak emiyo kızım 12 aylık olduk
Edaela Buglemimur2715 hicbirsey yok gayet iyi hiçbir sorun olmadı oyüzden bende kendi çocuğumu engellemiyirum 3 aylik tam beri parmak emiyo kızım 12 aylık olduk
smsmzyc Buglemimur2715 ben kötü bi durum olduğnu sanmıyorum etraftan teyzeler hatta elini ayağını emen bebekler iştahlı olur diolar bakalım ek gıdaya az kaldı göreceğiz🙈😀
Brnkrm Buglemimur2715 benim oğlumda emdi çok bebekken bıraktı sonra şuan altı aylık. Ama görümcemin kızı bebekken emiyordu şuan iki yaşında hala emiyo hatta baş parmaklrının üstü su toplayıp yarılıyo o derece
Buglemimur2715 Brnkrm evet yara oluyo 2 yaşındaki kızımın basparmagi öyle . İnşallah küçük kızım unutur fazla uzun sürmez
Larinaz Bnmkide 4 aylık elini bilegine kdr nerdryse sokuyo ağsına,snra öğürüyo 🙈gögsüm agsındaykende 1 parmagını sokuyo şapşiğim