Merhaba, 3.5 yaşındaki oğlum geçen hafta pazartesi ateşlendi. Doktor boğazları iltihaplanmış dedi antibiyotik verdi pazar günü antibiyotiğimiz bitti. Ama bugün yeniden ateşlendi. Boğazım acımıyor diyor ama doktor biraz kızarmış dedi. Yeni antibiyotik kullandığımız için peditus şurup vermiş. Yorumları biraz okudum ama tereddütte kaldım verip vermemekte. Eğer ateş devam ederse Cumartesi antibiyotiğe başlayacağız. Acile götürdük oradaki doktor verdiği için biraz tereddüte düştüm. Çocuğu farenjit olup doğal yollarla atlatanlar var mı? Öneri bekliyorum sizlerden