Kızlar bebeğim 4 aylık. Doğduğundan beri aptamil kullanıyorum. Çok kilo aldırmıyor. Biliyorum kilolu bebek sağlıklı bebek demek değil. Bebeğimin de allha bin şükür sağlığı yerinde. Sadece azıcık etlensin butlansın istiyorum. Mama kaynaklımı acaba ? Başka hangi mamayı kullanıyorsunuz♥️☺️