anneyimben25 Kızlar bebeğim 35 günlük bu zamana kadar hep yan yatırdım kafa şeklinin bozulmasını istemiyorum siz nasıl yatırdınız
OncedenGurme anneyimben25 sağlıklı olan bebeğin düz yatmasıdır. Kafası sağa ya da sola dönük olmalı. Orantıyı iyi sağlarsanız kafa yamukluğu olmaz
mamanveutdormir anneyimben25 ben yaklaşık 2.5-3 ay sağlı sollu yan yatırdım sonrada yan yatırsamda düze döndü ve kafasının arkası hafif düz 😅 doktoru büyüdükçe geçer dedi bakalım inşallah geçer
Minikkus14 anneyimben25 2 buçuk aylık yanında olduğum süreçte yan yatırdım ama gece uyurken düz yatırdım yan yatarken yüz üstü felan döner diye Allah korusun
2209 anneyimben25 yüz üstü de yaptirabilirsiniz sizin gozetiminizde ama. Oylede cok rahat ediyorlar. Sirt ustu kusma bogulma riski oldugu icin biraz daha bekleyin isterseniz.
Dkonl Benimde 2 buçuk aylık ben yanında değilken ve gece uyurken yan koyuyorum hep ama yanındaysam düz yatırıyorum
anneyimben25 Dkonl ben vücudunu değil kafasından bahsettim e tabi vücudunuda yan yatarıyorumda kafası ne zamana kadar yan yatacak onu merak ediyorum 😂
OncedenGurme anneyimben25 o zaman da yüz üstü devrilme riski var. Dünya sağlık örgütü sırt üstü yatmalı, kafası sağa sola çevrilmeli diyor
Show_must_go_on 1 buçuk ay hep sağlı sollu yatırdım ama o kadar hareketli ki 1 aydır yan yatırsam da açıyo gözlerini dönüp düz olduğunda gözünü kapatıp uyuyo 😄
Denizanasi92 OncedenGurme bence o bebeğe bağlı benim oğlum sırt üstü hep boğuluyordu yan rahat ediyordu ben yan yatırdım 3.aydan beri düz yatıyor artık zaten