Alparslan_habip Kızlar bebeğim 45 günlük en ufak şeye korkuyor hiç ses olmasa bile sıçrıyor 😔korkuyor neden olabilir ne yapabilirim
Mavi1 Alparslan_habip kundak yapılmadıgı için sıçrıyorlar ama bende kundak yapmadım havalar sıcak zaten ki siz dogdugundan yapmadıgınız için şimdi de istemez normal ama endişe edecek bişe yoj
Bebegimm1 Alparslan_habip normal o geciyor ben evde parmak ucumda yurusem parke çıt etse sicrardi bir seyde yapmadm yani kundak falan yapmadim alismasin ona diye zaten sicramalar gecici bir sey oldugu icin zamana biraktim gecti
Alyasmama Moro reflexi yüzünden canim zamanla geciyo. Yavas yavas yavas azaliyo. Müslin bezle kundak yaparsan belki yardimci olur.