Anneler kızım 21 aylık. Bebek arabasında oturmak istemiyor. Ama elimizden tutup da gitmiyor. Lan anlamıyor. Dışarı çıkarmamak tabiki olmaz. Aslında durup etrafı izlerdi ama artık bitmiş o. Kendim oarka çılaramıyorum çünkü geri dönmüyor öyle böyle ağlamıyor yani. Bu yeni bi süreç muhtemelen sizlere sormak istedim iki yaş sendrmu bu mu oluyor. 21 aylık şimdi. 🥲