Canparcam_ Prensesannesi63 Kizimin adı Öykü Elif o yüzden oyum Öykü’den yana ama Öykü Ada ismide hoşuma gidiyor aklınızda bulunsun 🤗
aslansmomm Prensesannesi63 hepsi tek başına güzel ama Lina bayaaa baydı bence ya, yinede tabiki senin içine hangisi siniyorsa🌸