Arkadaşlar merhaba acil yardimiza ihtiyacım var. Bebeğim 5 aylık 2aydir mama reddi yasıyoruz bu yüzden sağarak veriyorum Yada geceleri kaldırıp emzirmeye çalışıyorum . Doktor ek olarak bebelac gold verdi geçen hafta denediğimde kabul etti içti hiç bir sıkıntı yoktu , dün verdim beş dakika içinde boynu çenesi kızardı minik minik kabarcıklar oluştu yıkadım ettim düzeldi ama alerji olsa ilk Başta da olmaz mi bugün gene denedim gene ayni şeyi yaptı ve kustu.anladim ki mama yapıyor ve sabah kahvaltı minicik bir peynir verdim ağzına gene ayni şekilde dışarı döktü doktora götürücegim sabah ama gene de sizin başınıza geldi mi neden böyle oluyor ?