Ddefne20 İbramin zero kullaniyodum biz ihtiyaç halinde ama bugün karıştırdım ben ibramin cold verdim yanlışlıkla hiç böyle bişi yaşayan var mı kızım 1yasinda bu arada normelde 5yas altı kullanılmaması gerekiyormuş