Kızlar meraba ben sağlık ocağına kan verdim bütün değerlerime bakılması için kansızlık ve Demir eksikliği var sanıyordum yokmuş meğer ki tiroit hormonum yuksemiş 2000 lerde çıktı ve bu halsizlik çarpıntı sinirlilik bunların hepsını tiroite bağlıyorum ben doktora henüz sonuçlarımı göstermedim trioit yukseklıgı yaşayıp da iyileşen varmı acaba ?