Kızlar oğlum 11 buçuk aylık ve 3 gündür ishal kusma dün hastaneye gittik serum takıldı herhangi birsey çıkmadı şuan Türkiye genelinde salgın var dedi doktor ama bugün ayakları benek benek yani avucumuzun için kizarik gibi olur ya aynı öyle neden olur sizce endişe etmelimiyim???