Hanimlar beni yadirgayanlara yaziyorum digerleri kesinlikle uzerine alinmasin
Bi tek siz anne degilsiniz bende anneyim cocugum icin herşeyi araştırıp öyle yapmaya calisiyorum evet eksikligim olabilir onuda ogrendikce tamamlayacagim gelelim ek gıda olayina benim annemler köyde ve meyve bahcemiz var her turlu meyve en dogalindan ilaçsız onu bi kaç damla veriyorum ki ufak ufak tatları ayırt edebilsin puding diyorum sizin muhallebi dediginiz yanlış kelime olabilir onuda dogal koyden süt un getirip yaptim ve cay kaşığının ucuyla verdim danino ise yiğenim yerken cok az bisey verdim ve sevdi ballandıra ballandıra yedi oyuzden bu postu açtım napmam gerekiyo diye ama siz hemen kötü anne cahil anne damgası vurmaya hazirsiniz