aysecans7 Kızlar tayinimiz silopiye çıktı. Acaba lojman için eşimin oraya gidip görevine başlaması mı gerekiyor. Gitmeden başvuru yapılmıyor mu ? Daha önce lojmanda kalmadığım için bilmiyorum