Hellomoto Aselinannesie ben alanyada yaşıyorum kiralar çok pahalı 2 ay önce 1+1 eşyalı daire 7 bin diyordu
aziz_sevara Aselinannesie evet kiralar git gide pahalılanıyor ama hayat güzel. Biz merkezde. Hayat çok güzel burada Antalyayı başka bir yere değişmem
gazelvecinar Aselinannesie burada öncelikle havalar çok sıcak çok çok hatta 😊 kiralarda her ilde olduğu gibi ateş pahası min 2000&2500 arası 😊
Aselinannesie Ikrazumra19 nerede yaşıyorsunuz acaba? Manavgat istiyoruz biz ama gelir mi belli değil henüz
Ikrazumra19 Aselinannesie ben alanyada 4 yol yasadim bu yil doguya geldik manavgatta cok guzrl ama ben cok seviyorum
Aselinannesie Ikrazumra19 bizim de Doğu bitti batıya gidiyoruz diye seviniyorduk ama şu an kiraları görünce sevinemiyoruz🥹