yaseminkcmn benimki binmeden uyudu uçak kalktıktan sonra uyandı bi süre etrafı inceledi sonra ağlamaya başladı malesef. Çıngırakla felan oyalamaya çalıştım sonra yanımda oturan bi beyefendi onunla oyun oynadı ilgisini dağıtmaya çalıştı öyle sustu. Baktım çok huzursuz bi daha zorla emzirdim öylece uyudu indik. Allahtan bir saat sürdü yolculuk daha uzun sürse sanırım tüm uçağa eziyet olurdu 😂 dikkat çekecek ses çıkaracak bişeyler muhakkak yanınızda olsun. Ben öyle anca oyalayabildim