uyku gerilemesi denen atak dönemi 3 ay 1 günken yani dördüncü ayın icindeyken mi başlıyor yoksa 4 tamamen bitip 4 ay 1 gunken besinci aya girdiginde mi? Kızım bugün 90 gunluk oldu. 3 ay bitti, 4e giriyoruz. Simdiden sonra atak donemi beklemeli miyim?