CansuMF Aysebrkr cok sevindim daha da düşecektir normal ve rahat davranın artik oyle yükselme durumu olmaz uyuyorsa bırakın uyusun
Aysebrkr Beyazkelebekk bizim de düşüşe geçmiş değerler yüzü de açılmaya başladı uyku hali da baya baya azaldı geçecek sanırım artık
Sdfplt Sarii54 çok şükür geç de olsa geçsin de ☺️ Organlarında bi hasar bırakan bişi olmaması güven veriyor çok şükür. Hepsi geçsin gitsin inşallah 🥰
Denizanasi92 barlassmoom benim de ya biberona alışır dediler tepemde cocuk sarılık oldu. Sonra dinlemedim sütüm geldiyse de mama verdim bizim de hemen geçti bir kaç gün mama verilse bile yetiyor
Bluesmommy AlpEmir vücudu daha açık yüzünden ama buğday rengi beyaz değil. Ben de eşim de beyaz tenliyiz bebeğimizin de beyaz olmasını bekliyorduk o yüzden hep sarılık geçmedi diye düşündük
AlpEmir Bluesmommy benim oğlumun da sadece yüzü buğday renk gibi kaldı diğer her yer bembeyaz bilmiyorum böyle mi kalır açılır mı eşitlenir mi 😢