tektanem merkurkedisiii gül suyu iyi gelir ama herşeyden önemlisi bolbol duş aldırın her gün banyo yapmaya özen gösterin şuan bebeğim iki aylık ve üçüncü isilik oluşu banyoyala geçiyo bizim doktor nemlendirici verdi bid eonu kullanıyoruz çünkü geçince oluşan yerlerde sertlik oluşuyo
Alazoglan merkurkedisiii Gül suyu kullanıyorum benim bebeğimde de var otacı Gülsuyu katkısız gratiste bulabilirsiniz ben bu sefer Migros’tan Gülbirlik aldım o da katkısız ve doğal geçmiş olsun ☺️
rua_da_senhora_das_verdades Kalın giydirmeyin. Duş aldırın bol bol. Nemlendirici vb sürmeyin ki teni hava alsın. Doğal gül suyu iyi geliyor deniliyor fakat doğalları pahalı. Doğal olmayanların içinde de zararlı maddeler var.
rua_da_senhora_das_verdades merkurkedisiii Hayır kesinlikle kullanmayın. Gözenekleri kapatır. Ve pudranın tozu akciğerleri için zararlı..