Tuzla devlet hastanesine geldim hamileliğim çok ağır geçiyor ve yatış verildi imkanlar çok güzel ilk doğumumu özelde yaptım ve ikinci doğumu burda yapabilirim diye düşünüyorum ama yinede sormak istiyorum sezeryan olan varmı memnun kalan birde epidural yapılıyormu ?