simiyyy Ben fazla olgunlaşanları buzluğa atıyorum hemen bozulmasın diye. Donunca da çıkarıyorum 1 tanesini 2 3 parçaya bölüp üzerine 2 3 kaşık yoğurtla blendardan çekiyorum serinletici, dondurma gibi oluyor çocuklar için. 3 yaşında ve 1.5 yaşında oğullarım çok seviyorlar 😊🌸