Yumoşu çok kullanmama rağmen sanki yıkadığım her çamaşır islak bez gibi kokuyor bana temiz koku alamıyorum makine temizleyici dökmüş tüm geçen ay tekrar mı alsam acaba neden böyle oluyor? Bir de bazen deterjan gözünde bazen de yumuşatıcı gözünde su birikiyor