Kizlar 39 haftalık hamileyim randevum pazartesi ama duramiyorm ilk defa oluyo kasinti var iç tarafında bide küçük idrarımı yaparkn yanma oluyo normldede oluyo beyaz akıntı kokusuz oluyo arada mantozol krem var şuan elimde mantarmi var acaba onu kullansam kontorle gidene kadar böyle olan varmi