Kızlar ben 35 haftalık olucam 2. Sezeryan…. yarın vajina da bı kaç haftadır geceleri çok Ağrı oluyor bacak arası agrıyor. Sağa sola dönerken çok sıkıntı cekiyorum. Yürürken pek bişey yok. Nst de gecen sancı çıkmıştı 1 doktor sancın var dedi biri yok diyip gönderdi. Şuan bu Ağrı dışında hıc bır şikayetim yok.ama etrafımdakıler bu sancıdır oraya vuruyor diyorlar. Acaba doğum sancısı mı yoksa bebek baskısından dolayı mı yaşayanlar lütfen Bilgi verirmisiniz.