Papatyamkuzum Pandispanya evet. Bir aşıyı sağ bacağına diğerini sola. Zaten aşı saniyelik işlem. Acısı bebekleri zorluyor gayet normal tabi. Sadece aşı vurulan yer bikaç gün şiş kalıyo iltihaplanma olmadı çok şükür.