Pirayeada simaybrcu gaviscon şurup mu toz mu kullandınız bende kusmayı kesiyor ama kabızlık oluyor 3 ay 21günlük
Pirayeada simaybrcu sabah akşam bir çay kaşığı ama azalınca sabah veriyorum bir hafta sabah akşam verdim
Alparslan_habip Bende 2 gündür toz kullanıyorum şimdilik kabız yapmadı ama cok ağlaması arttı sanki gaz önceden daha cok yapıyordu .
Alparslan_habip Pirayeada yani ben gazını yapamadığı için agrı yapıyor diye düşünüyorum bilmiyorum ki