gizzzy35 Fatosahinibrahim27 Sma kesinlikle bebeğim doğduğundan beri kullanıyorum. 2400 doğdu erken doğum çabuk toparladı çok şükür. Bebelac Gold aldım uygun diye ama kustu ve ağzını kapattı asla açmadı sevmedi. Sma optipro devam 😅
tuzludakota Fatosahinibrahim27 belki başka bişeydendir denk gelmiştir bilemiyorum 🙂 bize çok iyi geldi inşallah faydasını görürsünüz