MyDarlingSon Hayır hep mamaya koyduğum zaman sıkıntı olmuyodu extradan sabahları aç karnına 1 çay kaşığı direk içiriyodum o daha çok fayda ediyodu doktoruma da danışmıştım hiçbi zararı yok yatarken verme dedi sadece hafif oturur pozisyondayken ver demişti