Musam vallahi bebekler bayılarak yiyor ama ben verdiğim için çok pişmanım kaşık mamadan önce çorba içerdi herşey yerdi taki ne zaman kaşık mama aldık yedirdim şuan asla çorba içmiyor tatsız bişey yemiyor illa tatlı olacak bu kaşık mamalarin içinde şeker yok ama tadı tatlı yaniii meyveli olduğundan . Ben olsam vermemmmm