Minikprenseees Daha dün aşı yapıldı 1 ağızdan 2 bacaktan 1 ay hariç diğer aşılar hep ateşli geçmişti bunda şükür hiç ateş olmadı öncesinde calpol verdim hatta olur diye. (dr a da sormuştum öncesinde calpol verilirse etkisi azalır mı vs hayır dedi)
Gfrn elfhuma19 2 bacaktan 1 ağızdan damla (bebek felçliğini önlemek için) ateş yapmıyor ama bizde uyku yapmıştı canım çok halsiz düşmüştü hep uyumak istedi uyurken beslemiştim hep 3 4 gün
balervam2125 elfhuma19 bizde bir şubatta aşı olucaz iki şubat doğumluyuz biraz korkuyorum ama gitmeden ağrı kesici ateş düşürücü calpol içircem geçen seferki aşıda ateşi günlerde çıktı çıktı indi korkuttu bizi
balervam2125 elfhuma19 kız mı bebeğin kilosu nasıl neler yapıyor dediğim gibi geçen ki aşıda çok ateşi çıktığı için bu kez gitmeden vericem
elfhuma19 balervam2125 Evet kız 15 gün önce 7250ydi 3 kg doğdu dişide patladı bi tane aslında çok huysuz değil ama diş mahvetti ek gıdaya bailadım yani tadımlık veriyorum zeka kartlarıyla oynuyoruz bu ara aşırı sürünüp emeklemeye hevesli yerinde durmuyo r🤗
balervam2125 elfhuma19 bizimde herşeye ağlıyor çok huysuz 6300 kilosu 2kilo doğdu herşeyi dişe yormaya başladım ama gelen giden bişey yok hala
Burcu35 elfhuma19 1 ağız 2 bacak olduk ateş vs yapmadı biraz huysuzluk oldu oda aşı yerleri acıdı heralde ben öyle tahmin ediyorum
R_y_M Ecelila 2019da doğanlarda kalkmış 2018de olanlara varmış niye bilmiyorum yeterli geliyormuş tek doz
Babe elfhuma19 2 bacaktan 1 agizdan olduk.Ben hemsireye sordum bazi yerler 4 tane yapiyormus asli astari nedir diye.Acti bilgisayardan gosterdi.ocak itibariyle 1 tanesi listeden silinmis.