Beyzaylc Kızım 4 buçuk aylık, bugün sağlıkocağı bu damlayı verdi günde 9 damla diyerek. Kullanmalı mıyım. Paraben var diye verdikleri d vitaminini kullanmamıştım, başka bir damla tercih etmiştim. Bu kan damlası hakkında da hiçbir bilgim yok
Asya_- Beyzaylc 4.ayından beri kullanıyorum ben şuan 10aylık kaç kiloysa bebek o kadar damla veriliyor.5kiloysa 5 damla .her hangi bir sorun yaşamadım kabızlık veya başka bir problem yok bebeğimde
Asya_- Esrapoyrazali bebeğin kilosuna göre damla miktarı değişiyor .örneğin benim bebeğim 11kilo ben 11damla veriyorum
bakma-bana4 Beyzaylc Allah kahretsin bu damlayı hiç önermiyorum . Sağlık ocağı bana o kadar fazla kuklandirtti ki . Oğlumun ön dişleri çürüdü. Doktorumuz dedi ki keşke kullanmasaydiniz bende önermiyorum dedi .
Asya_- Esrapoyrazali hemşire beni iki gittiğimde de uyardı kilosuna göre vermeyi unutma az veya çok verme kilosuna göre ver diye
Sdmte Beyzaylc başladığım günden beri mama içti kustu hiç iyi gelmedi. Dr midesi hassas olabilir bazı bebekler malesef kan damlası seçiyor dedi. Şimdi sidefer aldık özel ilaç devlet karşılamıyor ama napayım kusmasından iyidir kusmaktan 15 gün sadece 100 gram almıştı.. çok şükür sidefer iyi geldi toparlamaya başladı kilosu