Kzy3 Merhaba neler yaptınız bizde 3.5 aylığız mamajoo lansinoh dr browns bütün biberonlarını itiyo, sadece meme emiyor.
Deletedmom378 Kzy3 düzeldik bir hafta sürdü neden olduğunu anlamadım şimdi biberon emziğini büyütücez sizde öyle deneyin yavaş akımda lansinohta artık zor emiyor ama lansinohtan çok memnunum
Habibe08 Deletedmom378 avent filan bos ya lansinoh super sut sagma makinesinin biberonuydu ama iyiki ogrenmisim oyle bi biberonu
Deletedmom378 Habibe08 ondan bende aşırı derecede memnunum üzerine de biberon tanımam hem gaz yapmıyor hem genzine kaçmıyor şükür düzeldik şimdi başlık buyutucez
ilkgoz_agrim Deletedmom378 valla benim kızım biberon tutmuyor kaşıkla veriyorum avent pliphs aldim onu bile tutmadı Ewde 5tane biberon var ne yapsam bilmiyorum ya nasıl tutacaklar bu biberonu🤔🤔🤔
Deletedmom378 ilkgoz_agrim bizde de bi dolu biberon var beni emmeyince pompa almıştık lansinoh denedik tuttu kaç ayrılsa ona göre başlığı değiştirin belki tutar
Kzy3 Tesadüfmü bilmıyorum ama philips avent biberonunu bayadır kullanmıyoduk akşam onunla denedim lıkır lıkır içti 😃 bence canları isterse içiyolar. Lansinoh orta akışlıyamı geçtiniz
Gudigudi Deletedmom378 benim oglum da biberon kullanmadi. Suyu bile kasikla veriyordum 10. Ayda biberona alisti fakat ondan da sadece su iciyor baska birsey icmiyor. Allah yardimciniz olsun cok zor.