Bebeğim 2 ay 20 günlük denemediği yol kalmadı emmesi için.bi türlü memeye kabul ettiremiyorum emzirmek bi işkenceye dönüşüyor ikimiz için.aynı zaman da da reflümüz var o emmidiğini de kusuyor kilo alımımız da az.bu durumda olanlar ya da yaşayanlar neler yaptığını anlatabilir mi