Sdfplt Bebeğim 38 günlük dünden beri kaka yapmıyor, anne sütüyle besleniyor, karnında şişlik yok, genel olarak kaka sıklığı ne olmalı? Sizlerin bebişler nasıl bu konuda?
Miniminnakbebe Sdfplt bebek huzurluysa 10 güne kadar falan normalmiş. Bir de benim annem de çok kaka yaptığı için üzülüyordu yapmasın yediği yaramicak diyordu ama oğlum hep normal kiloda oldu o doğru bi bilgi değil bence bağırsak yapısıyla alakalı
Sdfplt Eski insanlar sık kaka yapmazsa süt yarıyordur kilo alır diyorlar ama bilemedim. Tugba06 daha önce günde en az 3 kaka vardı o yüzden bilemedim, sadece anne sütü veriyorum, gaz damlası kullanalı da 1 hafta oluyor onun etkisi mi acaba?
Sdfplt Miniminnakbebe 1 ay olana kadar kakasız bezimiz yoktu 1040 gr aldık, bağırsak düzeni bebeklerde tam oturmadığı için bence de kaka yapmaması çok iyi bişi değil gibi.
Miniminnakbebe Sdfplt doktorumuz her bebeğim bağırsak yapısı farklıdır dedi yani huzuru yerindeyse sık sık yapmaması da bence normaldir yine de doktora bir danışırsınız😊
Sdfplt Miniminnakbebe aklımızdaki soru işaretlerinde önce istişare ama en son doktorumuzla konuşarak bi orta yol buluyoruz ☺️ Çok teşekkürler