Gamze0707 aynı durumu bizde yaşadık, sünnet için muayeneye gittiğimizde doktor pipisinin ucunda tıkanıklık var sünnet olunca düzelir, bu çocuk çok ağlar çişini yaparken ıkınır daha önce anlamadınız mı dedi. Ben de ilk çocuğum nerden bileyim. Oğlum geceleri birden çığlık çığlığa ağlardı, çişini yaparken ıkınırdı. Doktor söyleyince bunların hepsi gözümün önünden geçti. Neyse sonra sünnet oldu aynı öyle beyaz iltihap çıkardılar ben ve eşim bakamadık ama doktor söyledi. Sünnetten sonra o gece ağlamalarımız neredeyse bitti, ıkınmalarda aynı şekilde son buldu Beş aylıkken sünnet yaptırdım keşke daha önce yaptırsaymışım dedim yani