Minikoglummm
Her şeyi online aliyorum agirlikli. Gezmek için gittiğimizde o da geziyor. 1 alacağıma 3 cocuga bakiyorum. Cok uzun sürmüyor zaten. Alışveriş merkezlerinde araba gibi kiralanan seyler var ya, onlardan kiralarsam yarım saat duruyor 😀
Telefon vermeyin bence. O da gezsin, gorsun, yeni seylere baksin, etrafi kesfetsin.