nisrem benim doğumdan sonra ki gün başladı kaşıntı alerji oldum ama 2 ay deli gibi kaşındım. Alerji ilacı kullandım, lohusayken alerji iğnesi vuruldum ama kısa süre etki ettiler. En son saraçoğlu nun ürtiker kürünü denedim. 1 ay boyunca yapılması gerek ben 2 haftada iyileştim diye bıraktım ama keşke devam etseydim. Süpürge tohumu ve melisa çayı kullanın. Süpürge tohumunu havanda ezip günde 2 kere 1 Tatı kaşığı suyla yutun. Melisa çayını da demleyip içebilirsiniz ben çayı içmedim sadece tohumu içtim. Stres de çok etkiliyor. Bir de hacemat iyi geldi bana