3 ay 13 günlük benim oğlumda doğduğundan beri sürekli ağlamaklı hep gazdan diyorduk ama artık çok şükür ıkınması vs geçti rahat yapıyor anlamadım gitti hastaneye götürdük herşeyine bakıldı çok şükür temiz herşeyi krize giriyor resmen ağladığı zaman katıla katıla ağlıyor zor sakinleşiyor dışarı çıkıcaz ağlamasın diye elimden geleni yapıyorum ama bazen nafile yani bende yoruldum bu ne zaman geçer bi akıl verin nolur 🥺