Ay çok geçmiş olsun,bir tane normal beyaz mum yarim çay yada bardağın büyüklüğüne göre bir çay bardağı da olur zeytin yağını kızdırın sonra mumu atın içine erisin çok soğumadan biraz sıcağı gidince bir kaba dokun donsun bunu pisige falan da iyi geliyor eliniz altında bulunsun ben hep yapıyorum bittikçe kullanabilirsiniz