S_seylek60 Bebeğim 3 ay 5 günlük. 3.ay kontrolunde pipisinin ucu dar sünneti geciktirmeyin dedi doktorumuz. Aşırı da huysuz aglayan bir bebek. Yara ne kadar zamanda iyilesiyor? Bebegi boyle huzursuz olup da sunnetten sonra rahatlayan var mi? Eylulde ise baslayacagim yarasi iyilesmez diue korkuyorum. Seyahat planimizdan dolayi sunneti agustos 25 gibi dusunuyoruz. Bu sürecleri yasayan anneler tecrubelerini paylasırlarsa sevinirim❤
1balAnnesi S_seylek60 7 günlükken yaptırdım o kadar rahat oldu ki hiç sıkıntı yaşamadım ilk 1 ay içinde yapıldığında çok çabuk iyileşiyormuş ağrı sızı hiç bişey olmadı sadece 1 hafta krem sürdük o kadar bence biran önce daha fazla hareketlenmeden yaptırım ne kadar küçük olursa o kadar çabuk iyileşiyor
GmzSnn S_seylek60 erken sünnet her zaman harikadır bence istisnalar dışında bizde 3,5 aylıkken olduk 1 gün huysuzdu sonra düzeldi zaten huysuzluğu 4. Gün klipsi kendim çıkardım attım we iyileşmeye bıraktım pansuman kanama weya yaralanma iltihap hiçbirşey olmadan iyileştik büyük oğlumuda 5 aylıkken yaptırmıştım
Deletedmom212 S_seylek60 ben 5 aylıkken yaptırdım canım maşallah bi sıkıntı yaşamadık akşamına unutmuştu bile ağlamadı normaldik gayet🙏🏽☺️
fatima S_seylek60 ertesi güne kendini toparladı. pipinin iyileşmesi tamamen bir haftaydı.. yaptır bence bir şey olmaz
Hulya61 En fazla 10 günde tamamen geçiyor canm , sadece ilk gün zor oluyor, bende 5 aylık yaptırdım iyi ki erken yatırmışım
S_seylek60 Hulya61 bezle cabuk iyilesir diyorlar ama zaten huysuz doktor da oyle deyince bi gozum korktu 1 yas gibi dusunuyorduk insAllah cabucak iyilesir bizimki de ❤
S_seylek60 1balAnnesi problemli miydi siz mi istediniz erken olmasini? Bebegim cok agliyor cogu da sünnete bagliyor bu huysuzlugu insAllah gecer 🙁
S_seylek60 GmzSnn MaşAllah. Eger oyleyse korkmama gerek yok icimi rahatlattiniz❤ 4 aylik olacak benim de bebisim sunnet ettirdigimizde insallah
1balAnnesi S_seylek60 bi problem yoktu ben hep 40 ı çıkana kadar yaptırırım diyordum 5 günlükken kontrole götürdüğümde hastanede afiş gördüm yenidoğan sünneti diye en iyi 7 ile 10 gün arasında iyi oluyormuş sonra gidip doktorla konuştum yapabiliriz dedi öylelikle yaptırdım. Yenidoğduklarımda vücutları biraz uyuşuk oluyormuş ve acı çok hissetmiyorlarmış ve iyileşme süreleri çabuk oluyormuş. Ben yaptırdığım zaman zaten yenidoğan olduğu için uyuyup duruyordu. Yapılmamış haliyle hiç fark yoktu ağrı sızı kızarma şişme anlamında sadece mikrop kapmasın diye krem verdi doktor onu sürdük okadar. İnşallah senin bebeğinin de kolay geçer bana kalırsa daha fazla bekletme hareketlendikleri zaman zor oluyor
1balAnnesi S_seylek60 buarada hiç bişey takılmadı ne klips ne bant ne başka bişey. Ama yeğenim 7 aylıkken oldu ona takmışlar bişey sanırım küçük oldukları zaman bu tarz aparatlara gerek kalmıyor
GmzSnn S_seylek60 Dikişli yaptırmazsanız çok aşırı rahat edersiniz ki ilk gün gerçekten işkence gibi oluyo sürekli kucağınızda oluyo o yüzden ilk günü atlatırsanız ikinci gün eskisi gibi dewam edersiniz işedikçe pişecektir yarası bardak falan hiçbirşey koymadım ben amonyak pişirdikçe hemen iyileşir dedi doktorum bi kaç işemede çok acı çekiyolar ama oda olsun yani mecbur oda biz bütün gün koltukta uzandık emzirdim uzandık uyudu döşümde yattı ilk günü o yüzden öyle geçirdik hatta kalkmadım hiç eşim yiyeceğimi içeceğimi hep önüme masaya dizdi öyle gitti ewden 😂 oğlum döşünde rahat kaldırma diye tembihleyerek
Deletedmom115 S_seylek60 3,5 aylıkken yaptırdım hiç korkulacak bir şey değil emin ol eylüle kadar zaten hicbir şey kalmaz 1 haftada toparlıyor zaten ucu darmış geciktirme bence hemen yaptır. Ilk günler zor olur ama dediğim gibi hemen toparlıyorlar.
Ftmsvnc S_seylek60 13 günlükken yaptırdım erken iyileşti ilk çişini yapınca çok ağladı emzirdim uyudu sonra sıkıntı olmadı şükür
Momanne06 Ftmsvnc Serife_0901 benim oğlumda 8 aylık.bu aralar hep yanında oluyum kucağımda lavaboya gidiyorum örümcekle yanıma geliyor nereye gitsem peşimde yaka iğne diyorum 😅
Tugbaf S_seylek60 benim oğlumda 3 ay 5 günlük banada dr pişse darlık var dedi şilerini yapa biliyor mu diye sordu evet yapıyor dediğimde dikkatli ol yapamazsa pipide şişlik karında şişlik olursa erken sünnet ettirilmeli dedi ve şuana kadar döküntü olmadı dryede söylediğim gibi şuan gaz ve uyku sorunu yaşıyoruz şişinide yapa biliyor dedim doktorda o zaman 6 aylıkken yaptırabilirmiyim defim kendisi bana olur dedi ama dikkat etmem gerek tipini söyledi her altını değiştirmemde konturol et şişlik gördüğün an getirmelisin dedi şuan sorunumuz yok çok şükür benim düşüncem 6 aylıkken yaptırılan kısmet olursa
S_seylek60 1balAnnesi fazla hareketlenmeden yaptirmak en iyisi o zaman. Gecen komsum yaptordi oglu iki yasinda 2 kez acillik oldular. Kanama vs olmus. Benim de gozum korktu. Hareketten sanirim
PrenssAnnesii S_seylek60 50 günlükken yaptirdim 1 haftada tum dikisi düştü 1 hafta antibiyotikli krem sürdük sadece ilk çişini yapinca ağladı onda da emzirdim sustu bilmedi bile bence erken yaptirmak en iyisi