Swwetbaby küçük olan tepkisiz di ilk bi kaç gün bi tanımadı gibi geldi bana tabi tamponlardan ses te değişik çıktı sonra bir baktım tekrar atılıyor kucağıma gelmek istiyor tamam dedim tanıyor artık 😀 büyğk olan anne burnun uf oldu krem sürelim dedi bi kaç gün bu kadar korkma yok ama dediğim gibi morarma sıfır kanama yok şişme dışarıdaki insan zor anlardı ben hissettim şükür ağrıyı da hissettim tabi 😀 dizinde kola gelsin geçsin inşallah