zeynepp-44 katı gıdadan kastınız nedir ? Ne tarz şeyler yani? Ben mesela alışsın diye çiğnemesi kolay şeylerle başladım. Omlet tarzı filan. Çorbalarına şehriye ekledim iyice kaynatarak verdim. Hemen ağzında dağılabilecek şeyler verdim. Birlikte bebeğinizle birlikte mi yiyorsunuz? Biz anne baba bebek sofraya oturuyoruz. Bizim ağzımızı gördüğü için kendi çiğniyormuş gibi taklit etmeye başlamıştı 7.aya doğru. Sonra yavaş yavaş arttırdım katı gıdasını. Şimdi 9.5 aylık her şeyi kendi eliyle yemek istiyor çorbayi filn az yiyor 🙄 Illa eliyle tutup cigneyecegi seyler yemek istiyor. Yavas yavas alisir merak etmeyin. Ama erken degil bence.