Balgam sanki ben nezle oldum benden mi geçti bilmiyorum burnu akıyor sadece ateş iştah kaybı yok burun aspiratörü ile çekiyorum pek bir şey gelmiyor hala o ses var doktor derseniz bulunduğum yerde doğru düzgün doktor yok ama yakın bir ile gideceğim bu süreci ilaçsız atlatmak istiyorum var mı önerileriniz. Bebişim için🙏🏻