Side benim ileri derece olmuştu göğüs ucu yaram. Düşünün göğsümün ucu parça parça koptu. Bir sürü krem denedim, işe yaramadı. lansinoh, hyperinol, antibiyotikli krem, hametan, bepanten, fito krem bitirdim hepsini. En son emzirmeyi bıraktım ama sütüm kesilmesin azalmasın diye sağdım verdim hep. Göğsümün ucuna da çay süzgecinin sapını kesip koydum, hava aldıkça, kremleri de kullandıkça azaldı. Yaraların iyileşmesine fırsat vermiyoruz emzirdikçe, yarayı tekrarlatıyoruz hep. En azından bende öyle oldu, kabuk bağlayamadan tekrar açılıyordu yara. Tavsiyem emzirmeye bi süre sağmak şartı ile ara vermeniz. ❤️