gokce24 doktorumuz aşılar arasında 1 ay zaman olması gerekiyor demişti. Üçüncü ayda rota yaptırdık bizde ama biraz geç yaptırdık dördüncu ay aşısı da sarktı tabi. Doktorumuz ayarlayıp tarihleri yazıyor kağıda bende sağlık ocağına o şekilde söyleyip öyle yaptırıyorum. Sağlık ocağındakiler de 3 hafta geçmesi yeterli demişti 🤷