Kasev 6 kere gittik her çıktığında yavrum göz kapakları kırmızı oluyordu gözüne bakmak için aparat takıyorlar bebeğim içerde çığlık çığlığa kalıyor ama en sonunda gelişmiş iyi dediler 6 ay sonra şaşılık için gelin dediler ama rop gibi değil normal bakacaklar…mecbur götürüyorsun çok şükür sorun yaşamadık 1 buçuk aylıktı gittiğimiz de