Bebegim rahatsizdi Dr gittik ve salgın olduğu söylendi kusma ishal ateş 1 gün kaldık ve o sırada bebegimin özel bölgesine dokununca ağladığını söyledim ağrıyor yani belli geldi baktı dedi baktım az önce bir şey yok tekrar baktı dedi evham yapmayın bu kadar sabah hastahaneden çıkarken tekrar baktı gene yok dedi ama şimdi sağ yumurtaligi şişmiş ve kızarmış içindeki taş gibi olmuş bezin üzerinden elim değince ağlıyor ben söylemiştim demekten sıkıldım yani